فعلا منتظر عرضه خودروی اپل نباشید
نوشته شده توسط : وب خاص

اوایل هفته پیش بود که تیم کوک مدیرعامل اپل ضمن سخنان خود به صورت تلویحی با اشاره به موضوع خودروسازی توسط شرکت های فعال در عرصه فناوری، تایید کرد که این شرکت در حال بررسی ایده ساخت خودروی خودران است.

 

با این حال، به نظر می رسد که این پاسخ برای عده ای قانع کننده نبوده، چرا که روز گشذته طی مراسم سالانه سهامداران این شرکت، خبرنگاران باز هم درباره راهبرد خودروسازی اپل از تیم کوک سوال کردند.


تیم کوک این بار هم پاسخ امیدوارکننده ای به این سوال نداد، به این معنا که اگر شما هم جزو آن دسته از هواداران اپل هستید که مشتاقانه منتظر عرضه نخستین خودروی ساخت این شرکت هستید، به این زودی ها شانس ملاقات با آن را نخواهید داشت.


کوک در پاسخ به سوال خبرنگاران اینطور گفت:


دوران کودکی تان را به یاد دارید؟ یعنی زمانی که فرا رسیدن سال نو برای مان بسیار هیجان انگیز بود. خبر نداشتید که چه هدیه ای دریافت خواهید کرد. بسیار خب، الان هم هنوز معلوم نیست چه محصولی ارائه کنیم، فعلا باید منتظر شب سال نو بمانیم.


این سخنان تیم کوک چندان تعجب برانگیز نیست، چرا که اپل به طور مشخص در زمینه خودروسازی فعالیتی ندارد، و همچنین فاقد امکانات لازم برای تولید خودرو است. این بدان معنا است که اگر اپل روزی تصمیم به ساخت خودرو بگیرد، باید نسبت به احداث زیرساخت های لازم این کار اقدام کند که خود بسیار زمان بر خواهد بود. این در حالی است که گمانه زنی ها حاکی از عرضه نخستین خودروی اپل در سال 2020 هستند.


اپل مدتی است که به طور فعالانه سرگرم استخدام مهندسینی با حرفه های مرتبط با خودروسازی است، و در میان نیروهای استخدام شده توسط این شرکت، کارکنان سابق شرکت هایی همچون فیات کرایسلر و تسلا به چشم می خورد.

 





:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: